Dziś mamy 3 grudnia 2023, niedziela, imieniny obchodzą:
30-03-2022
Oceń film: 21 29
udostępnij na FB

Komentarze (5)

    • 1 (7)

    Antoni Nakielanin, 31-03-2022 20:23:02

    Popieram w całości protest mieszkańców ul.Długiej i Bartkowskiego gdzie po zmianie organizacji ruchu w Nakle ruch pojazdów z Paterka jest kierowany w wąską ulicę jednokierunkową Długą która stała się ulicą tranzytową dla pojazdów do 7 ton ,Z tego też powodu powstało wiele zagrożeń dla zdrowia i życia mieszkańców ul.Długiej między innymi duży hałas ,nadmierny wzrost zanieczyszczenia powietrza, duży stopień zagrożenia bezpieczeństwa przechodniów chcących przedostać się na drugą stronę ulicy jak również utrudnione włączenie się pojazdów do ruchu itp.Uważam ,iż włodarze miasta winni w trybie pilnym pochylić się nad tym problemem i uwzględnić wnioski protestujących.!!!!!

    odpowiedz

    • 3 (7)

    Konrad, 08-04-2022 20:06:48

    Jak przez Skargi tiry jeździły to na długiej nikt nie protestował.

    odpowiedz

    • 3 (3)

    Nakielanin, 22-04-2022 14:33:57

    Kwadratowe "C"...dobre:-)

    odpowiedz

    • 1 (1)

    ozi, 14-01-2023 10:41:10

    ul długa troszczą się o własną dupę a nie o innych

    odpowiedz

    • 0 (0)

    E., 18-11-2023 19:05:14

    absolutnie popieram protest mieszkańców Długiej. Jak można cały ruch miejski kierować na wąską, z wyłączonym pasem ruchu na płatną strefę parkingową, ulicę. Jest to niedopuszczalne, aby pod oknami mieszkańców przejeżdżało kilkadziesiąt pojazdów na godzinę. Inżynierowi ruchu gratuluje pomysłowości i proponuję, aby chociaż kilka godzin dziennie spędził na chodniku przy ul. Długiej. Ruch na ul. Długiej winien być wyłącznie dla mieszkańców, reszta na obwodnicę, którą szczęśliwie Nakło posiada i jest ona położona bardzo blisko centrum. Innym "wspaniałym" pomysłem jest zagospodarowanie, na odcinku od Rynku do ul. P. Skargi, ulicy Bydgoskiej. Panie inżynierze ruchu, włącz pan myślenie.

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! - pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!

0

Zmiana przepisów. Nowe normy handlowe w odniesieniu do jaj

28 listopada 2023 roku straciło moc rozporządzenie #Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 roku ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj (Dz. Urz. L 163 z 24.06.2008 r., str. 6 ze zm.).

(czytaj więcej)
0

Fałszywy obraz szopa. Inwazyjny gatunek obcy

Szop pracz należy do inwazyjnych gatunków obcych (IGO), które stanowią jedno z największych #zagrożeń dla rodzimej różnorodności biologicznej. Jednak brak wiedzy w tym zakresie i pozornie przyjazny wizerunek zwierzęcia sprawia, że we współczesnej kulturze masowej traktowany jest jak maskotka. A to fałszywy obraz szopa.

(czytaj więcej)
0

Nowe paliwo na stacjach benzynowych. Zmiany od 1 stycznia

Od 1 stycznia 2024 r. na stacjach paliw w Polsce będzie wprowadzane sukcesywnie nowe paliwo# - benzyna silnikowa 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów – tzw. E10. Benzyna silnikowa E10 zastąpi na stacjach paliw benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Benzyna silnikowa E5, która zostanie zastąpiona benzyną E10, zawiera maksymalnie do 5% objętościowo biokomponentów (bioetanolu), podczas gdy benzyna E10 będzie zawierała maksymalnie do 10% objętościowo biokomponentów. Ta zmiana nie wymaga dodatkowych działań od większości właścicieli pojazdów. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa.

(czytaj więcej)
0

Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa. Podsumowanie wsparcia

Program Operacyjny #Pomoc Żywnościowa 2014-2020 (PO PŻ), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (Fund for European Aid to the Most Deprived – FEAD) to łącznie 9 Podprogramów realizowanych w latach 2014-2023.

(czytaj więcej)