Dziś mamy 18 kwietnia 2024, czwartek, imieniny obchodzą:

13 września 2017
Samorząd Mieszkańców nr 9

Udana wycieczka w góry. Zwiedzili wiele ciekawych miejsc.

fot. powierzone

W dniach od 2 do 8 września Samorząd Mieszkańców nr 9 zorganizował wycieczkę w Tatry.

Wyjechaliśmy w sobotę przed północą, aby w niedzielę zawitać do Częstochowy, gdzie odbywały się Ogólnopolskie Dożynki Jasnogórskie. Następnie odwiedziliśmy Wadowice, miasto rodzinne świętego Jana Pawła II i obowiązkowo skosztowaliśmy papieskich kremówek, po czym wyruszyliśmy do Murzasichle, które było naszą bazą wypadową. Mieliśmy okazję podziwiać Dolinę Strążyską, u stóp Giewontu Wodospad Siklawica, Morskie Oko, Dolinę Kościeliską. Bardziej wytrwali dotarli do schroniska na Hali Ornak i nad Smreczyński Staw. Spacerowaliśmy po Zakopanem i Gubałówce.

Każdego wieczora towarzyszyła nam muzyka, a przy wspólnym grillowaniu przygrywała kapela góralska. Chętni skorzystali z basenów geotermalnych w Bukowinie Tatrzańskiej. W drodze powrotnej, z przewodnikiem, zwiedziliśmy malowniczo położoną w Pogórzu Makowskim Kalwarię Zebrzydowską, sanktuarium pasyjno - maryjne ojców bernardynów.

Trochę znużeni długą podróżą, ale bogatsi o nowe przeżycia wróciliśmy do Nakła.

materiał: Marzenna Hanyżewska, Zdzisław Szczepaniak członkowie Samorządu Mieszkańców nr 9

Autorzy nie wyrażają zgody na komentowanie artykułu.

Oceń artykuł: 7 2

Czytaj również

udostępnij na FB

Podstawowe szkolenie łączników i zwiadowców. Zajęcia w Kowalewku

W ramach rocznego planu pracy zatwierdzonego przez #Komendę Jednostki w Kowalewku trwają zajęcia z zakresu budowy i obsługi motocykli typu Honda 125 SL, a także qadów Yamaha Grizzly 550.

Światowy Dzień Chorych na Hemofilię. Zaburzenia krzepnięcia krwi

Wczoraj obchodziliśmy Światowy Dzień# Chorych na Hemofilię.

(czytaj więcej)

Ochrona przed niechcianymi wiadomościami. Nowe zabezpieczenia

Przedsiębiorcy telekomunikacyjni świadczący #usługi SMS podłączyli się do systemu telegraf.cert.pl, służącego do przekazywania wzorca fałszywej wiadomości SMS. Dzięki czemu blokowane będą oszukańcze wiadomości SMS, które są zgodne z przygotowanymi przez CSIRT NASK wzorcami.

Nowe znaki w Brzózkach. Pozwolą ocalić niejedno kocie życie

Nowa droga w Brzózkach, a nasze koty #mają stare nawyki. Nie są przyzwyczajone do większych szybkości pojazdów. Dlatego znaki ostrzegawcze może pozwolą ocalić nie jedno kocie życie.