Dziś mamy 24 kwietnia 2024, środa, imieniny obchodzą:

20 czerwca 2021

Czym galerie handlowe przyciągają klientów? Przedstawiamy wyniki sondy

fot. pixabay.com

fot. pixabay.com

Co jest najważniejsze dla odwiedzających centra handlowe po# pandemii? Według wyników najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield nadrzędne dla klientów odwiedzających centra handlowe są: możliwość dokonywania zakupów na miejscu, bez korzystania z internetu oraz możliwość zrobienia spontanicznych, nieplanowanych zakupów. Najmniej ważny dla konsumentów okazuje się udział w eventach organizowanych na terenie centrum oraz korzystanie z oferty fitness.

Większość ankietowanych wśród swoich głównych motywacji do odwiedzin centrów handlowych wymieniło zakupy na miejscu (bez korzystania z internetu) oraz możliwość dokonania nieplanowanych, spontanicznych zakupów. 36% badanych wskazało, że ważna jest dla nich oferta gastronomiczna, a miejsca związane z rozrywką, jak np. kino, znajdują się wśród priorytetów 28% respondentów. Jedna czwarta wszystkich badanych wskazała także na spotkania ze znajomymi i rodziną. Eventy w galeriach handlowych oraz usługi fitness okazały się najmniej ważne dla ankietowanych.

Co ciekawe, blisko jedna trzecia zadeklarowało, że jednym z najważniejszych aspektów odwiedzin centrów handlowych jest dla nich możliwość dokonania zakupu produktów, które wcześniej oglądali w internecie, a dla nieco mniejszej grupy (30%) nadrzędna jest możliwość obejrzenia lub przymierzenia produktów, które później zamówią przez internet. Odbiór produktów zamówionych online oraz usługi kosmetyczne, takie jak fryzjer i kosmetyczka, znajdują się wśród priorytetów jednej piątej wszystkich badanych.

Badanie doskonale obrazuje, że większość klientów wróciła do centrów handlowych, głównie w celu zrobienia zakupów. Jednak, obserwując rynek, zauważamy, że miejsca sprzyjające rozrywce i wspólnemu spędzaniu czasu, jak kina, kawiarnie, czy restauracje, również cieszą się coraz większym zainteresowaniem wraz ze znoszeniem kolejnych obostrzeń i limitów – zaznacza Beata Kokeli, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield.

Materiał: InfoWire.pl

Oceń artykuł: 4 3

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (0) Zgłoś naruszenie zasad

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Aparat dla dzieci
99,00 złPLN
Szkolenie z pierwszej pomocy
49PLN
Ochrona środowiska dla firm
od 50PLN
Zaproszenia
4,00 zł PLN
Ochrona środowiska dla firm
od 50PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności układu kierowniczego
Szkolenia bhp okresowe
od 70PLN
Opracowujemy Instrukcje bhp
od 50PLN
0

Kolejna wędrówka wzdłuż rzeki Noteć. Trasa nie będzie trudna

Zapraszam na wędrówkę z cyklu# "Po bezdrożach".

(czytaj więcej)
0

Rocznica powstania w gettcie warszawskim. Heroiczna walka

Dzisiaj, 19 kwietnia przypada# 81. rocznica powstania w getcie warszawskim.

(czytaj więcej)
0

Zmień swoje dotychczasowe nawyki. Serce kocha sport

Systematyczna aktywność fizyczna jest podstawą# zdrowego stylu życia. Małymi krokami spróbuj zmienić swoje dotychczasowe nawyki.

(czytaj więcej)
0

Kwiecień plecień. Poranne opady śniegu zaskoczyły mieszkańców

W kcyńskiej gminie dziś rano #padał śnieg z deszczem i to dość intensywnie. Za oknem przez kilkanaście minut panowała iście zimowa aura.

(czytaj więcej)